marți, 13 iunie 2017

Despre perpetuarea anumitor valori, de baza, regula valabila mai putin in Romania

         Inca  de la inceputul articolului, se cuvin a fi realizate urmatoarele precizari: de baza, in proria--mi viziune semnificand anume reguli cel putin minime de bun simt, nu neaparat a da binete, etc).
         Din pdv de vedere, Romania are atat de putin in comun cu bunul simt, in pofida faptului ca acel taran autentic despre care am invatat la scoala, va va mira, chiar avea si pretuia acest simt. Din acest pdv, eu reprezint inca o persoana invechita, increminita in timp , insa doar aici in |Romania. Spu astfel ptr ca, veti constata ca in afara Romaniei, oamenii au inca bun simt autemtic si, mai sa vezi chiar romanii "emigrati". Am ramas de-a dreptul uimita, in calatoriile mele, constatand o metamerfozare in rau a unor enumitor romani emigrati adica, de cum trec granita inspre Romania , h-abar n-am cum, isi reamintesc sau pur si simplu se intampla ceva, insa, ciudat devin mai... vreau sa fiu gentila in a gasi o exprimare cat mai draguta, fara a fi jignitoatare in vreun  fel .
DE CONTINUAT
Read more...

0 comentarii: