joi, 22 iunie 2017

"Pacat de el că era om bun!" Sau despre scrisnirea dintilor. Sau despre umbra. Sau despre " a aduna". Sau pur si simplu " a nu se amesteca intunericul cu lumina". Sau, simplu: Emigrati!

     Sper, mai precis am incredere ca Doamne-Doamne sa poata auzi (sa aiba timp in a auzi) rostirea "Pacat de el ca era om bun". Pentru ca, intr-un anume caz, simt eu acum, poate impotriva anumitor canoane, ca ... ceea ce au stabilit anumite fiinte (da, nu ii pot denumi oameni, ci mai degraba .... hiene, insa , creei-ma pot avea probleme psiho, uneori chiar impotriva legii firii- ce o fi?! ) este nedrept  si nu au in nici un fel dreptul de a stabili intr-un anume mod viata, sub toate aspectele sale, inclusiv financiar a unor ...acum copii (chiar copii avand in vedere varsta), intamplator urmasi ai mei. Si .... daca...cumva aceste emitente persoane. isi vor folosi mizerabilele reguli in a institui anume legi/reguli/norme/etc., sunt intru totul convinsa ca isi vor primi binemeritata "pedeapsa", administrata de cine considera acest fapt. Deci, da, instituiti orice forma de poprire doriti sau orice alt tip de administrare/pedeapsa/etc. si fiti siguri ca veti primi ceea ce meritati voi, oameni care va dati "mari".
       A se lua in considerare in special cand eu voi trece, ca si altii de atfel, intr-un alt univers si... mai ales cand va fi decisa aceasta masura de catre un anume Cineva. Va doresc... impacare interioara dragi oameni angajati ai unor anume institutii/servicii
    Da, recunosc am putut ierta oameni (inclusiv omul care intr-un mod anume a accidentat mortal al meu tata, la vremea cand eu aveam doar 6 ani si credeam inca in zane - da, il asteptam si il cautam ani de-a randul in fiece dimineata cand ma trezeam, adormind in gand cu aceasta dorinta de a-l regasi langa mine- mi-au trebuit ani si ani si ani si, totusi am putut ierta- multumesc Doamne) insa nu un anumit de fiinte  angajate ale cui oare? avand puterea si/sau nesabuinta de a semna anumite acte/documente fara a analiza profund in prealabil.
   Da, inca beneficiez in timpul somnului de scrasnitul din dinti (bruxism-exprimat astfel incat sa ma dau intelectuala :) )
         "Nimic suntem. Totul suntem Dumnezeu". " A nu amesteca intunericul cu lumina" - parintele Calistrat
Si.... atat de frumos exprimat de Parintele Calistrat: " ziditoare de suflet"
   "Oricata  lana si lapte ar da oaia si chiar de aur da fie, oaia tot oaie ramaie, iar pastorul ramane pastor"- un astfel anume citat catre aproape orice institutie din Romania (care oare/!) si... p.d.v.-ul meu nu are legatura cu notiinea  de "instiitutie" sau "pastor " pe acest "Pamant"  -   ce-mi vine sa rad in hohote, cine sa fie pastorul, aici, pe al nostru local  strabun and what ever pamant- oare - ptr ca da, putem oricand parasi aceasta atat de iubita tara?!. Oricand ne putem aminti de aceasta tara..Cu...mult. mai multa bucurie cred eu, atunci cand o parasim, observatie valabila aleatoriu, deci nedovedita inca ...ha ha ha  ha (semneaza: un oarece artist). Pentru ca peste toate..  vegheaza ....
      Inspiratie: "a semna inainte de ...," sau poate  " am ras de neputinta voastra" a se urmari:

9
Concluzie: Copiii, deveniti oameni cu capacitate integrala in ale exprimarii, fugiti si... daca simtiti, iubiti doar o anume imagine a tarii in care v-ati nascut!


Nota: Este atat de dificil in a avea "grija de  voi" aici, in Romania. Iubiti de la oarece distanta Romania!
Ref . atitudinea mea; Iubesc si respect aproape " bolnavicios"" dreptatea si nu, probabil a veti mira, nu sunt o persoana credinciosa habotnic, iubesc doar adevarul, culorile, viata  (orice forma, inclusi umana) si... habar n-am de ce, "logic" vorbind  ... sticla. si.. in ultima vreme.. nu stiu de ce am revenit in a ma exprima scriind probabil anapoda si totusi atat de sigur "simtind" astfel cum " am ' intalnit acest material fabulos numit sticla. 
Motivatia scrierilor : poate astfel, aleaatoriu, cineva va intelege mai mult decat despre... wow sunt atat de multe motivatii:, hai sa le prezint inginereste, pentru ca, da, crazy, astfel am ales eu, atunci, la 18 ani si pentru ca ai ei mei parinti (mama si tatal meu adoptiv) m-au lasat sa fac ceea ce am dorit eu
 - despre daruire , da crazy, inca mai cred in acest dar/daruire oricand/oriunde/oricum
- despre a darui, chiar despre a renunta (da, am invatat si am crezut, uneori de-a dreptul idiot-dovedit de viata in cazul meu, ca pot fi un inginer ( nu are legatura in nici un fel cu nota mea de la licenta - ce sa crezi am obtinut  9,  sau cu alte abilitati- a fost doar... o intamplare a vietii mele) -nu, nu am fost si totusi am avut incredere in faptul ca ai mei parinti mi-au daruit bucuria si in acelasi timp increderea in .. ce credeti?! oameni si. ... mirati-va, toata acea intreaga pledoarie: intalnita uneori doar in carti si totusi atat de apreciata in casa in care eu am crescut:: adevar, dreptate, bun simt, respect si.. nu stiu de ce un anume respect fata de culoare si/sau armonioasa forma. 

Ce am devenit eu?
-  in prima etapa un cadru didactic, in pofida faptului ca aproape am refuzst aceasta cariera- da, nici macar nu am frecventat acel curs in ale pedagogiei; ei bine imi era dificil sa urmez si alte cursuri in directa legatura cu propria-mi cariera la o anume varsta  :)
-am fugit, la modul cel mai propriu din invatamant, imediat ce am avut ocazia- prestasem anterior, in paralel cu "marea" cariera  didactica activitati "business"
-am invatat sa pretuiesc oamenii fara atat de multa suferinta (astfel perceputa de  mine, la acea vreme, in ale invatamantului domeniu)- simplu- am obtinut transferul in domeniul business
- am pretuit ceea ce am invatat de la un director de sorginte evreu (intamplator ?!) care mi-a dat libertatea de a fi eu si.... totusi ... de a produce valoare (direct spus bani societatii pe care o reprezenta)., Si.....de la care am invatat ce inseamna sa bei un ceai de la un furnizor :) -- am patit-o cand aveam propriul business.. Credeti-ma, nu-mi vine a crede a mai avea ocazia  de a  avea un astfel de director. Multumesc drag om Miron LINK 
Read more...

0 comentarii: