duminică, 5 august 2012

Vitralii create de Marc Chagall- ferestre catre alta lume


“For me a stained glass window is a transparent partition between my heart and the heart of the world. Stained glass has to be serious and passionate. It is something elevating and exhilarating. It has to live through the perception of light.”
      Marc Chagall, 1962



“My circus  is played in neaven , he plays in the couds among the chairs, he plays in the window where the light is reflected " Marc Chagall


Am ales pictura , caci imi era la fel de vitala ca aerul. Mi s-a parut  o fereastra prin care pot sa-mi gasesc scaparea  intr-o alta lume .”
      Marc Chagall

   “We all know that a good person can be a bad artist. But no one will ever be a genuine artist unless he is a great human being and thus also a good one.”                                                                                                                                                                                                                 ~ Marc Chagall~

Pablo Picasso a spus : “When Henri Matisse dies, Chagall will be the only painter left who understands what color really is.”

 Marc Chagall  a murit la 28.03.1985, cand avea 97 ani. Este unul dintre cei mai influenti artisti ai secoului XX..












“Am ales pictura , caci imi era la fel de vitala ca aerul. Mi s-a parut  o fereastra prin care pot sa-mi gasesc scaparea  intr-o alta lume .”
      Marc Chagall, 1962

    La Paris , artistul l-a cunoscut pe impresarul de arta Ambroise Vollard,  care i-a comandat lui Chagall ilustratii pentru divese creatii literare : "Suflete moarte "- Gogol, "Fabule - La Fontaine, cat si pentru Biblie.

Lucrarile sale pot fi vizionate aici http://www.chagallpaintings.org/  si un site dedicat http://www.marcchagall.narod.ru/
Read more...

0 comentarii: