marți, 4 aprilie 2017

Doamne, arata dreptatea

                   Plang. Si simt cu  acea profunzime cu care nu stiu cum as intelege, atinge acel ceva, indescriptibil numit DREPTATE. Este pentru prima data cand imi scriu dorinta pentru Dumnezeu. De fiecare data am simtit si de fiece data  Dumnezeu a inteles. Si ii multumesc pentru tot, absolut tot  ceea ce am realizat, chiar daca uneori am fost, chiar pot spune aproape inconstienta. D lda, mie, personal, mi-a luat foarte mult timp sa inteleg miracolul COPII..Intalneam deseori persoane, cu un CV impresionant care , deseori, imi spuneau: " Pentru mine, copilul reprezinta cea mai mare realizare" .Si eu nu intelegeam, nu din cauza barierelor intelectuale, ci din cauza unor bariere mult mai profunde, credeam eu la vremea respectiva.
Uneori am fost ingamfata, recunosc. Am avut nevoie de timp, de intelepciune, de mulllllllllult mai mult timp si alte resurse, pentu  a intelege ca eu sunt doar, intamplator sau poate nu, o modalitate in care exprim. Atat. Acum  cer sa primesc o dovada ca nu m-am inselat  Am muncit cu drag. Cu disperare, uneori, da recunosc. Cu multe nopti nedormite, dublate de bucuria de a darui si de a fi . De a fi. Pur si simplu.Uneori, cu asteptarea bucuriei de a fi recunoscuta munca mea.
Este pentru prima data cand imi recunosc dorinta de a plange si cand plang, fara oprelisti, fara a arata ca sunt , o, vai atat de puternica  ca femeile de succes. Imi doresc sa fie recunoscuta dreptatea. Atat. Si.... daca poate fi , in aceasta viata.  WORK IN PROGRESS
Read more...

0 comentarii: