vineri, 26 mai 2017

Imi doresc sa vizitez Romania doar, asa, din intamplare sau din dor dar nu prea cred sau as putea intitula aceasta postare astfel: "Despre soare, despre vant, despre orice altceva, insa exclus referitor Romania"

               Mai intai de toate, merita a fi precizate urmatoarele importante aspecte, din p.d.v. meu de vedere (Nota: nu este obligatoriu a fi valabil pentru oricine ?!):
 (i) respect  si iubesc adevarul, oricat de dureroase ar putea apare unele forme ale acestuia;
 (ii) iubesc oamenii care vietuiesc dupa principii profunde bazate pe Adevar
 (iii) accept si respect faptul ca, poate intamplator sau poate nu, m-am nascut in Romania
 (iv) imi doresc  sa ating acel potential daruit de natura, sau mai bine spus, cu mana pe inima, de catre Cineva mult mai Inalt
(ivi) iubesc creativitatea desavarsita a naturii, fara dovezi de diplome
si acum, o nota personala: doresc sa pot vietui si creea oriunde insa nu in Romania.

         Recunosc, este vorba de o abordare personala (oarecum firesc pentru orice persoana), survenita in urma unei intamplari, bineinteles, vorba lui Nichita Stanescu, a fiintei mele ( a se vedea poezia "Cantec" scrisa de Nichita Stanescu). Intamplare survenita aproape kafkian (va declar cu mana pe inima faptul ca, Kafka ar fi avut un muuuuuuuuult mai mare succes daca ar fi trait in Romania) si apoi sustinuta, dezvoltata prin analizele mele personale - va asigur, nu e nevoie sa fii genial ptr astfel de analize, dovedite de timp si istorie (ex. a se vedea istoria lui Brancusi si legatura sa cu acesata '"miinunata'" tara denumita Romania
       Doresc a vizita aceasta tara (Romania) doar asa, din intamplare si, cine stie ?!, de dor (cu toate ca nu cred in acest sentiment, ref. Romania).
       In rest, numai de bine despre Romania. Si, vreau sa va asigur de faptul ca iubesc Romania dar mai putin sistemul instituit in Romania, motiv pentru care, aproape zilnic, de-a dreptul obsedant as putea zice (da, recunosc acest fapt), imi incurajez copii pe care i-am adus pe lume sa paraseasca aceasta tara, numita Romania.
      Recunosc, din toata fiinta mea: nu am incredere in sistemul de justitie, dreptate instituit in Romania, cred, cu rezerve (enorm de mari), referitor la sistemul de valori romanesc.
      Iubesc, respect cu nesat, cel putin pana acum arta si sistemul intalnit in Germaia si Cehia, oricand putan adauga revizuire referitoare la acest subiect ( asta,, e posbil sa ma insel, insa nu prea cred).
     Unde as dori sa traiesc? Imi este neclar inca, dar sigur, nu in Romania (la momentul actual nu am incotro- oare?!). Oricum lista de preferinte include Germania si/sau Cehia, fara a-mi crea limitari referitoare la limbajul vorbit; am invatat ca este mult mai important un alt tip de limbaj: credibilitate, valoare autentica si Adevar. Atat. Simplu, nu-i asa?
Read more...

0 comentarii: