vineri, 29 septembrie 2017

Cel mai mare castig datorat unui adevarat medic, inainte de toate OM

               Cel mai mai mare castig datorat unui adevarat medic ( nu spun acum specializarea) si, inainte de toate OM, - pentru mine, ca individ, este in a-mi fi redat dorinta, capacitatea,  puterea, spuneti-i cum vreti, de a scrie ceea ce simt eu, de a-mi recunoaste ceea ce simt si de a scrie / publica online ceea ce simt. (da, mai am in tolba, scrise de mana, depuse intr-un anume biblioraft - diverse scrieri, foi, insemnari, etc.,  chiar lucrari intr-ale sticlei,  voi  face .... ordine candva :)).
           Am renuntat in a scrie de pe vremea cand aveam cca 18-19 ani. De ce? A fost o combinatie intre renuntare si revolta, decizie pe care mi-o asum si acum,dupa  decenii. Atunci, cand am fost admisa, in 1986 ( mare concurenta ?!, pentru ce  :)  and so what),  a fost ca un oarece legamant interior cu mine insami  sau "pedeapsa" atribuita de mine insami de genul: "Sunt / devin " inginer", deci sa lasam alte cele ca de ex. poezie s.a.; am ales sa devin un om al cifrelor exacte deci sa renuntam la poezie si alte cele asociate.
         Am ales ingineria pentru a fi sigura.  Sigura intru ce? Ca intru, ca absolv, ca fac "ce vrea muschiul meu". Ha ha ha, am devenit inginer somer, cu medie mare. Apoi, m-am adaptat dand dovada de flexibilitate :).
           Dupa decenii ( au trecut cca 3 decenii de cand am ales - cum trece timpul) revin la propria matca

Read more...

0 comentarii: