sâmbătă, 16 septembrie 2017

Multumesc Doamne intrucat nu m-am prostituat intelectual

      Cat de tarziu am inteles despre prostitutie intelectuala, nu spun arta, ci doar prostitutie intelectuala, Am intalnit situatii ( nu dau nume de oameni cu potentiala, reala creativitate) care m-au uimit in  alte cele. Nu arat cu degetul, sunt doar trista si oarecum revoltata, mai mult eu decat ea /el  creator. Nu stiu cum a ajuns in acea stare si ... totusi eu multumesc intrucat nu am ajuns, cel putin pana acum, in a ma prostitua.
    Am convingerea de faptul ca orice om / persoana  care creeaza este doar un fel de mediu, de exprimare a   "ceva" care provine dintro profunzime, dintr-un univers atat de curat incat chiar nu poate fi intinat - asa cred, simt eu. Chiar daca ar urma o forma de invatamant - nu, neaparat ca o garantie,  "chemarea" este mult mai importanta.
          Scriere de continuat.................
Read more...

0 comentarii: