miercuri, 14 iunie 2017

Ce face Dumnezeu? Sa vedem. Poate pare o intrebare obraznica insa....atat de multe aspecte pot fi vazute/simtite

            De multe, uneori de poate prea multe ori m-am luat la tranta cu Dumnezeu intrucat nu mi-au placut, nu am acceptat, chiar m-am revoltat impotriva sa, incalcand reguli (stati linistiti nu am ucis decat, de... chiar prea multe ori si in repetitiv mod propriile-mi vise- da, un exemplu atat de banal- mi-am dorit sa devin un astfel de "exemplar" inginer incat  mi-am impus chiar si a renunta in a a scrie"- e crazy, nu?! ). Inconstient sau in dorinta de a fi mai mult decat eram atunci. M-am revoltat obraznic, de-a dreptul lipsit de bun simt, de multe ori atunci cand iubeam, abia inteles mult mai tarziu despre faptul ca, anapoda, iubeam doar o proiectare a ceea ce mi-as  fi dorit atunci, deci aproape nimic ce ar fi avut legatura cu realitatea de atunci.             M-am luptat cu Dumnezeu pentru dreptate, invatand atat de tarziu si cu atat de multa suferinta, faptul ca unele din acele situatii nu aveau legatura indisolubila cu dreptatea ci doar cu a invata eu insami faptul ca exista situatii/oameni care nu au nimic, absolut nimic in comun cu dreptatea, nu au si nu vor avea aproape nicicand acest simt/sentiment oricate cursuri de devenire personala and any courses would be followed with great, great trainer.
            Am invatat sa pretuiesc ... nici nu stiu cum sa spun.. autenticul, normalul, firescul sau poate... anormalul,  chiar profesionalismul intr-o lume atat de invadata de ignoranta foarte, foarte tarziu ( ma refer aici clar la vremea de dupa Revolutie), pentru ca starea de fapt, cel putin inoculata de ai mei parinti  era de genul exprimat inginesc normal= profesionalism, fara plati si/sau laude/recunoasteri dacat doar daca era vorba de o anume depasire de "normal", in sensul pozitiv, firesc.
           Am invatat ca simtirea nu are nimic, aproape nimc in comun cu simtirea sau talentul sa aruirea; este cel mai sanatos a fi tratate distinct.
      "Dumnezeu este prea curat pentru a privi nedreptatea.”- biblie
Read more...

0 comentarii: