vineri, 9 iunie 2017

Transparenta

       
     Motto: " Fa-mi o favoare: du-te si indeplineste-ti dorintele! " Radu Beligan

     Nu  voi denumi subtitlul "Expozitie in sticla" ci, mai degraba "Expuneri ale sufletului in sticla".
Dintotdeauna am iubit enorm sa recunosc, sa crez transparente in cuvinte, transparente ale propriu-mi suflet sau ale acelor persoane, fiinte, peisaje intalnite de X (uneori chiar de catre mine), cu conditia sine qua non ca acelea sa-mi fi marcat existenta, la momentul intial al intalnirii sau, uneori, chiar mult mai tarziu, al momentului cand am constientizat acel impact.
          Am tot amanat sa realizez o expozitie personala in ale sticlei; in ultima vreme chiar mi-a revenit, dupa atatea decenii (petrecute pe diverse domenii), dragul de a-mi exprima in scris gandurile.  Nu, nu este vorba de vreo infumurare, ci.... dintr-un anumit pd.v. de curajul de a ma exprima catre mine si poate catre ceilalti. Am parcurs lungi perioade in care am crezut, mai clar chiar am avut incredere ca sunt o alta fiinta, precupata de cu totul alte directii de dezvoltare, urmand cu totul alte reguli. Acum, simt faptul ca imi doresc sa-mi institui propriile-mi reguli, fara a urma vreun program fix (cu toate ca, am resimtit rareori vreo incorsetare in acest sens-am avut un director general minunat, care m-a lasat  "sa-mi fac de cap" asa cum am dorit eu- detalii in alt articol  LINK).
         Vreau, imi doresc din toata inima libertatea de a crea si, daca se poate, sanatate.
Read more...

0 comentarii: