duminică, 4 iunie 2017

Despre a ramane in viata sau ... aproape de viata utilizand anumite substante eliberate chiar pe reteta, de catre medicul curant

    Am intalnit oameni care, datorita educatiei/mediului / a ceva muuuuuult mai inalt pot intelege o alta persoana  (a se citi  fiinta)   si chiar contribui mult mai profund  asupra respectivei persone  decat un medic si/sau psiholog, uneori chiar prelat ( nu doresc a realiza /induce vreo blasfemie).
     Odata, candva m-am intalnit cu o anume situatie (remarcati faptul ca nu-i spun afectiune, boala sau etc.), care, nu stiu de ce, ma face inca sa lacrimez la amintirea sa (probabil ptr faptul ca, sigur este, reprezinta o parte din mine) am fost "dependenta" de o anume "substanta" .. nici nu stiu cum sa spun, datatoare de viata. In creierii mei (consider inca, faptul ca sunt o persoana logica, fara a fi limitata intelectual sau emotional, cred eu) aveam sentimentul ca inoculez viata ceea ce imi parea de-a dreptul o blasfemie (una e sa-ti administrezi anume medicamente si... atat de diferit sa utilizezi o anume substanta obligatorie, la ore fixe, pacalind pur si simplu propriu-ti organism-aici, aici era marea si profunda mea problema - a minti si mai ales a te minti pe tine insati).
         Si... a arata celor din jur ca...totul este ok ( ce rost are sa-i mpovarezi cu "problemele" tale).

  Informatie care necesita a fi revizuita, in limita timpului si simtirii proprii.
       Ramane valabil faptul ca numar pe degetele de la o mana acele persoane care mi-au daruit ceva, mai presus de intelegere, in acea perioada a vietii mele.
   Update, reamintire (abia acum?) : "Rana este locul in care Lumina patrunde in tine" Rumi (Jalal as Din Muhammad Rumi)
Read more...

0 comentarii: