vineri, 16 iunie 2017

Uneori port/ simt inca atat de multa suferinta in propriu-mi suflet incat lacrimile-mi-s anapoda si putin imi pasa

              Nicicand  nu voi putea intelege  acest mix  de-a dreptul idiot de prostie  (acum se denumeste incompetenta sau, uneori abuz in serviciu), chiar infatuare (da, atat de usor si lesne de asociat cu prostia si/sau incompetenta  (astfel se denumeste acum)    si/sau suferinta -aceasta ultima remarca fiind valabila pentu beneficiari profundelor metodologii/chiar [rofubde analze  elaborate de acei profunzi intelectuali, mentionati anterior  si/sau incompetenta. Total, total incompetenta. E singura, singura mea incapacitatea de a inaccepta. Pot accepta prostia asumata  dar nu, nicicand incompetenta. Probabil inca sufar si, mai mult decat atat, ma lupt cu acei "intelectuali" ai unui anumit sistem in ciuda faptului ca al meu partener de viata m-a sfatuit  prietenos sa le platesc ceea ce ei pretind
          Eu inca cred, de-a dreptul idiot sau nebunesc (mie nici nu-mi pasa de judecati si/sau analize care mai de care mai savante) in dreptate. Si,. culmea, inca ma mai mir de anumite autohtone " foruri" care inca mai au  "frici". .
         Motivele  ptr care am suferit au fost:
- disparitia porpriu-mi tata-  am inteles greu, atat si tarziu de greu ca, nu stiu de ce, imi puteam intalni talal doar in vise avand, credeti-ma,convingerea  ca in ... plang, plang amintinduscu-mi si acum - da, eu cred inca si acum in vise, ca in urmatoarea-mi dimiineata, il voi regasi, acolo, alaturi de mine. Am aflat , cred, a anu - anireal, --faptul ca eu nu mai aveam un al meu tata langa mine, in acest Univers, tarziu- in jurul varstei de cca 17-18 ani- da, atat de greu -m-am maturizat,, chiar daca    ma inntalneam aproape ziilnic cu el, la mormantu-i
de revizuit, ptr oameni care simt si, in special ptr mine, oricat de "egoist: ar putea parea
Read more...

0 comentarii: